Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi Güncelleme Tarihi: 17 Mayıs 2018



İlimizde hizmet veren Acil Servislerde görev yapan Hekim ve Sağlık çalışanlarına yönelik acil servislerde etkili iletişim teknikleri konusunda Öğretim Üyesi Dr. Umut GÜLAÇTI tarafında İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda eğitim verildi.

  • Kriz,  Afet Yönetimi ve Doğru İletişim,
  • Ekip Başarısını Artırma ve İletişim
  • Şikâyet Yönetimi ve İletişim
  • Beklemenin Psikolojisini Yönetmek
  • Zor Hasta ve Hasta Yakınları ile Doğru İletişim Kurma
  • Doğru İletişim Teknikleri ve Şiddet Arasında İlişki
  • Doğru Triyaj ile Şikâyetlerin Azaltılması
  • Konsültasyonların İstenmesinde Doğru İletişimin Rolü
  • İstismar Vakaları İle İletişim ve Yönetimi
  • Tıbbi Tedavilerin Kabul ve Redleri Esnasında Sağlıklı İletişim Kurma Teknikleri
  • Yaşamının Sonunda Olan Hasta ve Hasta Yakınlarına Yaklaşım
Yukarıda belirtilen konularda eğitim verilerek programın ilk aşaması tamamlanmış oldu. Daha sonraki tarihlerde eğitimler devam edecektir.
  • Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi (5).JPG
  • Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi (2).JPG
  • Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi (3).JPG
  • Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi (4).JPG
  • Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi (1).JPG

Paylaş